Vyhledávání na webu

Drobečková navigace

Úvod > Projekty > VZDĚLÁVÁNÍ NEJEN V DISTANČNÍ VÝUCE – EDUCATION NOT ONLY IN DISTANCE LEARNING

VZDĚLÁVÁNÍ NEJEN V DISTANČNÍ VÝUCE – EDUCATION NOT ONLY IN DISTANCE LEARNING



 

Název projektu: VZDĚLÁVÁNÍ NEJEN V DISTANČNÍ VÝUCE – EDUCATION NOT ONLY IN DISTANCE LEARNING

Registrační číslo projektu: 2022-2-CZ01-KA210-VET-000100674

Datum zahájení projektu: 31. 8. 2023
Datum ukončení projektu: 30. 8. 2025

Projekt Distanční výuka je primárně zaměřen na výměnu zkušeností s distanční výukou v odborných předmětech na zdravotních školách v partnerských školách ze dvou různých zemích EU.
Pro tento projekt jsou stanoveny čtyři hlavní cíle, které budou plněny v rámci klíčových aktivit KA1-KA8.

 

Cíl 1 - Výměna zkušeností s využíváním platformy Teams při vedení distanční výuky v období covidu

Pro naplnění tohoto cíle byly zvoleny aktivity KA1 a KA2. V klíčové aktivitě 1 projektu učitelé partnerských škol zpracují přehled situací, jak využívali jednotlivé nástroje platformy Teams při distanční výuce, a to formou on-line setkání a dotazníkového šetření. Výsledky klíčové aktivity 1 prezentují partneři při prvním setkání.

 

Cíl 2 – Vytvoření matice použití různých nástrojů platformy Teams pro různé fáze vyučovacího procesu

Tento cíl plní klíčové aktivity KA3 a KA4. Partneři v rámci aktivity KA3 zpracují matici možného použití jednotlivých nástrojů platformy Teams v různých fázích vyučovacího procesu (motivace, expozice, fixace, diagnóza, aplikace). Vytvořenou matici partneři finalizují na společném setkání (KA4).

 

Cíl 3 – Zpracování sad modelových příprav na vybraná odborná témata a otestování modelových sad při distanční výuce za aktivní účasti studentů partnerských škol

Na základě vytvořené matice zpracují pracovní týmy obou partnerů modelové ukázkové sady, které učitelé ověří při distanční výuce (KA5). Výsledky z výuky při použití modelových sad se vyhodnotí při setkání v rámci klíčové aktivity KA6.

 

Cíl 4 - Zpracování zkušeností z použití distanční výuky v různých fázích vyučovacího procesu

Partneři vytvoří přehled zásad pro použití distančního prostředí v různých fázích výuky (KA7) a finalizují je tak, aby odpovídali možnostem a pravidlům výuky v obou partnerských zemí (KA8).

  

Logo spolu financováno EU bílé pozadí.png.png